Jooli
FIN / ENG

UUTEEN SUUNTAAN

Kiikarissa kasvu, uusi markkina-alue tai liiketoiminnan kehittäminen? Autamme vahvistamaan markkina-asemaasi ja navigoimaan uuteen suuntaan. Palstallamme asiantuntijamme inspiroivat, rohkaisevat ja kertovat, miten se tehdään markkinointiviestinnän keinoin.



Blogi: asiakastarina on myynnin sytytysneste – lue 3 vinkkiä
13.06.

Asiakaskokemuksesta kertova asiakastarina palvelee asiakastasi parhaiten ostoprosessin harkinta-aikana, jolloin vertaillaan eri toimittajia ja mietitään parasta ratkaisua oman liiketoiminnan tarpeisiin. B2B-asiakkaat arvostavat kollegoidensa suosituksia, joiden avulla voi lyhentää aikaa vievää ... Näytä »

Vierailijakolumni Keskisuomalaisessa: Tennissukka-tuppisuu-ajat ovat ohi suomalaisyrityksissä
16.05.

Päivi Tervosen mielestä asiat eivät jää vain yrityksiksi Jyväskylässä – yrityksistä on kasvanut isoja asioita.

 

Ei olisi uskonut, että Suomessa oltiin, kun viisitoista suomalaisyrittäjää piti parin minuutin pituisen myyntipuheensa, ... Näytä »

Vierasblogi TietoAkselille: Ole asiakkaasi luottopakki ja auta hyödyllisellä sisällöllä
15.05.

Sisältömarkkinointi – olet varmaan kuullut jossain tämän muotisanan. Joku saattaa ajatella, että tässä on nyt uusin pelastus, joka tepsii kaikkiin (markkinointi)vaivoihin. Kunhan työnnät tuutin täyteen kaikenlaista sisältöä, niin kauppa käy.

... Näytä »
Mielipidekirjoitus Keskisuomalaisessa: Yrittäjä, anna toki sattumalle mahdollisuus
14.05.

Joillekin sattuu ja tapahtuu, hyvässä ja pahassa. Mietityttää, mikä osuus sattumista on puhdasta sattumaa ja mikä itse aiheutettua?

 

Jos laitat enemmän rusinoita simapullon pohjalle, onko sattumaa, että niitä plupsahtelee ... Näytä »